wtorek, 1 czerwca 2021

Ja jestem Mahalakshmi

 




Ja jestem Mahalakshmi

(Wybrane fragmenty z rozdziału jedenastego)

25 maj 2021 r. Medytacja wieczorna

Vasantha:        Swami, proszÄ™, daj mi coÅ› na DzieÅ„ ZaÅ›lubin naszych, MangalyÄ™, Mangala SutrÄ™ albo wiadomość.

Swami:               Pokażę coÅ› tego dnia.

Vasantha:         Swami, zawsze to mówisz. ProszÄ™, daj coÅ› teraz.

Swami:              Dam.

Vasantha:         ProszÄ™, przybÄ…dź. Dosyć tego cierpienia.

Swami:              PrzybÄ™dÄ™ i caÅ‚e cierpienie siÄ™ skoÅ„czy.

Vasantha:        Swami, proszÄ™, przybÄ…dź na bhadżany i pobÅ‚ogosÅ‚aw wszystkich. ProszÄ™, przyprowadź ze sobÄ… dwóch chÅ‚opaków.

Swami:              PrzybÄ™dziemy i Ja pobÅ‚ogosÅ‚awiÄ™ wszystkich.

Vasantha:        Swami, piszÄ™ o gniewie.

Swami:              Pisz.

 

Koniec medytacji

Teraz zobaczmy.  DzieÅ„ 27. maja jest dniem Swamiego i moich zaÅ›lubin. PoprosiÅ‚am zatem Go, aby daÅ‚ mi coÅ› – MangalyÄ™, Mangala SutrÄ™ albo wiadomość. Chociaż Swami powiedziaÅ‚, że On pokaże coÅ› tamtego dnia, poprosiÅ‚am Go, aby daÅ‚ coÅ› teraz. CierpiÄ™ tak bardzo, nie mogÄ™ tego już dÅ‚użej znieść. Wiem, że kiedy On wróci, wszelkie cierpienie zakoÅ„czy siÄ™. Kiedy jednak da mi On coÅ› teraz, bÄ™dÄ™ w stanie znieść to.

Teraz piszę o gniewie. Gniew jest największym wrogiem człowieka. Gniew może zrobić ranę zarówno w sercu, jak i w umyśle innych. Swami powiedział, że kiedy zezłościsz się, gniew osłabia ciebie i zabiera ci siłę.

Ponieważ zbliża siÄ™ dzieÅ„ ZaÅ›lubin, poprosiÅ‚am wszystkich, aby poszukali poczty i modlili siÄ™ do Swamiego, żeby coÅ› daÅ‚. Rano, w dniu 26-go przyszedÅ‚ SV i powiedziaÅ‚am jemu, że wszyscy szukajÄ… poczty. SV powiedziaÅ‚ mi, że zapomniaÅ‚ o rocznicy naszego Dnia ZaÅ›lubin. Po czym wyszedÅ‚. Swami powiedziaÅ‚ mi, abym poprosiÅ‚a SV, żeby przyniósÅ‚ MangalyÄ™ Mahalaxmi do noszenia. ChwilÄ™ później, kiedy Eddy i Satya Poddar pisali rozdziaÅ‚ na komputerze, Swami powiedziaÅ‚ mi jeszcze trzy razy, abym powiedziaÅ‚a SV. Jednakże ja leżaÅ‚am na łóżku i nie mogÅ‚am powstrzymać Å‚ez. Po czym poprosiÅ‚am Eddy`ego, aby zawoÅ‚aÅ‚ SV. Eddy poszedÅ‚ do domu SV, ale go tam nie byÅ‚o. PróbowaÅ‚ dzwonić do niego, ale SV nie odpowiadaÅ‚. Kilka minut później zadzwoniÅ‚ SV  do Eddy`ego i poprosiÅ‚ go, aby przyszedÅ‚ do mnie. Kiedy przyszedÅ‚, powiedziaÅ‚am jemu, co Swami mówiÅ‚. SV powiedziaÅ‚ mi, że nie wie, czy jest Mangalya na posÄ…gu Mahalaxmi, ale pójdzie i sprawdzi.

Czasami zasypiam w medytacji i nie mogę rozmawiać ze Swamim. Za każdym razem wypłakuję się Jemu, a On mówi, że możemy rozmawiać w dowolnym czasie. Kiedy dzisiaj leżałam na łóżku, Swami wyraźnie powiedział mi cztery razy, abym poprosiła SV, żeby przyniósł Mangalyę z Mahalaxmi. Krótką chwilę po tym SV przyszedł i powiedział, że jest Mangalya i że następnego dnia wszyscy kapłani będą recytować Wedy o godzinie 10.00 i wtedy będę mogła ją nałożyć.

26 maj 2021 r. Medytacja popołudniowa

Vasantha:       Swami, to, co powiedziaÅ‚eÅ›, jest prawidÅ‚owe. SV zobaczyÅ‚ MangalyÄ™ na Mahalaxmi.

Swami:             MówiÅ‚em tobie, abyÅ› powiedziaÅ‚a SV natychmiast, ale wszystko, co robiÅ‚aÅ›, byÅ‚ pÅ‚acz. PowiedziaÅ‚em tobie, że coÅ› siÄ™ zdarzy w naszych Dniu ZaÅ›lubin, ale ty prosiÅ‚aÅ› wszystkich, żeby szukali poczty. Mangalya jest tym, co powiedziaÅ‚em, że siÄ™ zdarzy.

Vasantha:     Jestem bardzo szczęśliwa, Swami. Jutro bÄ™dÄ… recytować Wedy i przyniosÄ… MangalyÄ™.

Swami:           PrawidÅ‚owo, potem nałóż jÄ….

 

Vasantha:     Dobrze, Swami. ProszÄ™, przybÄ…dź jutro i pobÅ‚ogosÅ‚aw mnie oraz wszystkich, którzy sÄ… tutaj.

Swami:          Ja zawsze jestem z tobÄ….

Vasantha:     Swami, jakie jest znaczenie wielu „Ja”, które Vimala zobaczyÅ‚a na drzewie?

Swami:           Ty jesteÅ› ‘Ja bez ja’. Pokażę, że ty jesteÅ› Mahalaxmi. Teraz powiedz: „Ja jestem Mahalaxmi.”

Vasantha:    Swami, Ty możesz powiedzieć, ale ja nie mogÄ™.

Swami:           Dlatego pokażę PrawdÄ™, kim ty jesteÅ›, Mahalaxmi.

Koniec medytacji

Teraz zobaczmy. Swami powiedział mi, że jest Mangalya na posągu Mahalaxmi. SV sprawdził i zobaczył, że tak jest. Chociaż Swami mówił mi cztery razy, aby powiedzieć SV, żeby poszedł i przyniósł Mangalyę, wszystko, co ja robiłam, to był płacz i proszenie innych, by szukali poczty. Swami powiedział, że pokaże coś na Dzień Zaślubin naszych. Mangalya jest tym. Kiedy poprosiłam SV, aby ją przyniósł, on nawet nie wiedział, że ona tam jest. Teraz jestem bardzo szczęśliwa i rano w dniu 27-go wszyscy kapłani będą recytować Wedy i przyniosą Mangalyę, abym ją nałożyła. Teraz jestem szczęśliwa i poprosiłam Swamiego, aby przybył i pobłogosławił wszystkich tego dnia.

Vimala zobaczyÅ‚a wielkie ‘Ja’, wyryte na drzewie w kilku miejscach. Zrobiono zdjÄ™cie, które ona mi pokazaÅ‚a. Kiedy zapytaÅ‚am Swamiego o to, powiedziaÅ‚ On, iż pokazuje to, że teraz jestem Mahalaxmi. Ale ja jestem tylko ‘Ja bez ja’, nie wiem o niczym. Kiedy Swami poprosiÅ‚ mnie, abym powtórzyÅ‚a ‘Ja jestem Mahalaxmi’ – nie mogÅ‚am. PowiedziaÅ‚am Jemu, że tylko On musi powiedzieć, kim ja jestem. To jest mój stan.

Jaypee znalazÅ‚ maÅ‚e zdjÄ™cie ‘Varada Raja Peruma' z Kanchipuram. Wielbiciele jeżdżą do tej Å›wiÄ…tyni i proszÄ…: „Daj mi Å‚askÄ™ małżeÅ„stwa”. (‘Varada’ znaczy dać Å‚askÄ™.). Kiedy zapytaÅ‚am Swamiego, On powiedziaÅ‚, że to On daÅ‚ to zdjÄ™cie, ponieważ dzisiejszy dzieÅ„ jest Dniem ZaÅ›lubin naszych. Kiedy Jaypee daÅ‚ mi to zdjÄ™cie, powiedziaÅ‚, że jest to także dzieÅ„, w którym on zmieni swojÄ… Nić. W jÄ™zyku tamilskim nazywa siÄ™ to ‘Poonal Kalyannam’ czyli CeremoniÄ… Nici. Jaypee potem dodaÅ‚, że jest to zarówno DzieÅ„ ZaÅ›lubin Matki, jak i syna. Wtenczas poprosiÅ‚am Swamiego, aby go pobÅ‚ogosÅ‚awiÅ‚. Wielu braci Jaypee i siostra nie zawarli zwiÄ…zku małżeÅ„skiego i żyjÄ… oni tylko dla Boga. PoprosiÅ‚am Swamiego, aby zawiÄ…zaÅ‚ Mangalya SutrÄ™ w obecnoÅ›ci wszystkich. Swami oznajmiÅ‚ że On jest zawsze ze mnÄ… i że teraz w obecnoÅ›ci wszystkich powiedziaÅ‚, iż ja jestem Mahalaxmi. Wszyscy bÄ™dÄ… wiedzieli, że noszÄ™ MangalyÄ™ Mahalaxmi.

Swami poślubił mnie w dniu 27-go maja w Whitefield. Wtedy to pobłogosławił On Pottu Mangalyę i nosiłam ją. Teraz poprosił mnie On, abym nosiła Mangalyę Mahalaxmi, aby pokazać, że On jest Mahavishnu, a ja jestem Mahalaxmi.

Rano SV, kapÅ‚ani i kilku innych przybyÅ‚o o godzinie 10, recytujÄ…c Wedy. KapÅ‚ani wziÄ™li MangalyÄ™ do Garbha Kottam, modlili siÄ™, recytowali i ofiarowali jÄ… Swmamiemu. NastÄ™pnie przyszli do pokoju modlitw z MangalyÄ… oraz innymi darami. Mahalaxmi ma również Pottu MangalyÄ™, ale jest ona trochÄ™ mniejsza. Gdy zakoÅ„czyli recytowanie, zawiÄ…zaÅ‚am Mangalya SutrÄ™ wokół swojej szyi. Wszyscy kapÅ‚ani pobÅ‚ogosÅ‚awili mnie wówczas AkshatÄ… (żółty ryż – tÅ‚um.) i kwiatami.

Chociaż modliłam się do Swamiego, aby przybył, On nie przybył. Wtenczas wróciłam do swojego pokoju, płacząc. Dlaczego Swami nie przybył, skoro powiedział, że On przybędzie? Zdjęłam jedwabne sari i ubrałam zwyczajne. Kiedy modliłam się do Swamiego, powiedział On, iż jest On we mnie i że to tylko On zawiązał Świętą Nić. Zatem poprzez zdarzenia ostatnich dni Swami ujawnił, że jestem Mahalaxmi.

 

O O O

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz