czwartek, 14 stycznia 2016

RAMAYANA STAJE SIĘ PREMAYANĄ



Najnowszy rozdział Sri Vasanthy Sai






Sri Vasantha Sai
Prawa autorskie 2016 r. Sri Vasantha Sai Books & Publications Trust

RAMAYANA STAJE SIĘ PREMAYANĄ

Kiedy pisałam o Lavie i Kushy, przypomniał mi się stary film „Sampoorna Ramayana”, który oglądałam. W filmie widzimy, że Lava i Kusha urodzili się w aszramie  mędrca Valmiki. To on opowiada im opowieść o Ramie. Potem obaj chłopcy zaczynają śpiewać chwałę Ramy. Lava i Kusha udają się do Ayodhyi i śpiewają pieśni na ulicach. Wszyscy słuchają ich śpiewu. Usłyszawszy o nich, Rama wzywa chłopców do pałacu, aby zaśpiewali te pieśni. Dopiero wtedy Rama uświadamia sobie, że są to Jego dzieci. Gdy kontemplowałam nad tymi scenami, powstała we mnie myśl. Czy mam napisać podobną opowieść?

4 styczeń 2016 r. Medytacja

Vasantha:  Swami, mój Prabhu. Jak Lava i Kusha śpiewali Ramayanę, tak samo Aravind i Manivannan śpiewają Premayanę? Chcę napisać o tym.

Swami:  Dobrze, pisz. Wyjdzie dobrze.

Vasantha:  Swami, proszę powiedz pierwszą linijkę.
(Swami śpiewa pierwszą linijkę…)

Swami:  Opowiadamy opowieść o czystości kobiet Bharathy.

Vasantha:  Bardzo dobrze, Swami. Teraz napiszę. Proszę, przybądź wkrótce.

Swami:  Na pewno przybędę.

Koniec medytacji

Chłopcy śpiewają pieśń:

Opowiadamy opowieść o czystości kobiet Bharatu.
Opowiadamy opowieść o najpotężniejszym Bogu, Sai Eshwara w Bharath…
Pewnego dnia najpotężniejszy Awatar przybył do dalekiej wsi
Ujrzał niewinną dziewczynę
Dołączył do służby jej ojca
Powoli do jej domu przybył
Oczarowany jej pokutą, został.

Gdy Viswamitra odprawiał pokutę, dewy wysłały Menakę, aby czarującym tańcem przeszkodziła mu. Wskutek tej zabawy narodziło się jej dziecko. Viswamitra, zdając sobie sprawę z popełnionego błędu, nawet nie spojrzał na dziecko i kontynuował pokutę.

W podobny sposób najpotężniejszy Bóg przeszkodził w pokucie niewinnej dziewczynie, która mieszkała w dalekiej wsi. Poślubił ją i narodziło się troje dzieci. Po czym uciekł. Niewinna dziewczyna zdała sobie sprawę z własnej winy, bezzwłocznie wyrzekła się wszystkiego i ponownie podjęła pokutę. Pokutowała, aby poślubić Krysznę i połączyć się w Nim. Zaczęła prowadzić życie wypełnione pokutą. Dopiero wtedy usłyszała głos swego Pana Kryszny, mówiący jej, że narodził się On ponownie w Puttaparthi jako Sathya Sai. Wtenczas jej pokuta skupiła się całkowicie na Nim, Sathya Sai.

Po wielu latach przybył On w jej medytacji i zaczął mówić do niej. Powiedział jej, że jest Radhą. Pokazał jej wiele wizji i poprosił, aby napisała książkę. Sam podpisał książkę „Liberation Here Itself Right Nw!” („Wyzwolenie Tutaj Teraz natychmiast!” – tłum.). Potem pojechała ona do Puttaparthi, wypełniona nadzieją, jednak odesłali ją. Śpiew chłopców…:

Och! Czy jest to Królestwo Sai?
Gdzie Jego Szakthi jest?
Gdzie? Gdzie jest Jego Szakthi?
Och! Czy ta Premayana jest jak Ramayana?

Dopiero po tym zdarzeniu poprosił ją, aby została sanyasini. Została sanyasini, a umysł sanyas stał się wówczas ciałem sanyas. Wyrzekła się wszystkiego, nawet Stree dharmy (dharmy kobiety zamężnej – tłum.)! Potem wezwał On ją i dał Swoją Mangalyę. Wszystkim sprawiło radość jej wyrzeczenie. Były to jednak zaślubiny Awatara w sekrecie. Po czym przybyła ona do Aszramu, Mukthi Nilayam. To tam ujawnił On, że to Jego poślubiła w Vadakkampatti. Napisała ona wiele książek Premayana, które ujawniły prawdziwą historię Boga.

Jak wyjaśnić jej czystość. Płacze ona, że jeżeli oczy jej ujrzą coś innego niż Boga, utracą czystość, jej wzrok utraci czystość. W taki sposób każdy jej zmysł wypełniony został czystością.
Chłopcy śpiewają:

Och, ludzie, przybądźcie, przybądźcie!
Opowiadamy opowieść o Prema Sai Eshwarze
Ile Mangalyi? Ile zaślubin?
Wszystkie bez pana młodego
Ona sama wiązała na sobie świętą nić
Czy jest to dwór Sai, Jego darbar?!
Jest to królestwo Sai?
Jego Szakthi nie  może wejść do pałacu Boga najpotężniejszego
Zawsze odpędzają ją.
Czy to darbar Sai Ramy?
Napisała ona „Ostatnich 7 Dni Boga”
Mówiąc, jak oboje opuszczą świat
To On powiedział jej o wszystkim, co napisała.
Ponownie wypędzili ją.
Czym jest ten dramat?
Och ludzie, przybądźcie, przybądźcie!
Opowiadamy opowieść o Prema Sai Eshwarze

Mimo tego dramatu, ona wciąż kontynuuje tapas i pokutę. Wskutek czystości i miłości, jaką ma dla Niego, nigdy Go nie opuszcza. Zawsze pozostaje z Nim. Dzięki temu jej Kundalini wyszła na zewnątrz jako Stupa, a związek jej serca z sercem Boga przybył jako Vishwa Brahma Garbha Kottam. Napisała ponad dwieście książek, za pomocą których jej uczucia i uczucia Boga się wyłoniły i weszły w Stupę oraz rozprzestrzeniły się po świecie. W ten sposób przybywa Sathya Yuga, a Ziemia zamienia się w Niebo. Jej ludzie stają się Jeevan Muktha.

Co zdarzyło się potem? Szok nad szokami – opuścił On Ziemię i zniknął.

Chłopcy śpiewają:

Och ludzie, słuchajcie uważnie
Pozostała przygnębiona i całkowicie strapiona
Pozostawił On ją w taki sposób?
Jak Pan serca jej
Poddał ją najcięższej próbie
Ujawnia ona szczyt niewinności swej
Przybądźcie, przybądźcie ludzie świata tego
Posłuchajcie opowieści o Sai Eshwarze

Ona nie opuszcza Go. Prosi On ją, aby pojechała i zobaczyła Nadis. Wszyscy święci, mędrcy, siddhowie i riszi mówią, że On powróci. Oznajmiają to zarówno w Jego, jak i w jej Nadis. Wszystkie mówią, że przybędzie On ponownie wskutek jej płaczu i tulenia. Płacze więc ona, szlocha i tęskni bardziej pytając, kiedy On przybędzie. Przez minione cztery lata i dziewięć miesięcy mówi On, że przybędzie, ale nie przybywa. Wskutek oceanu łez zachorowała. Łzy jej stały się Pralayą (Potop, unicestwienie – tłum.) i unicestwiają grzechy świata. Ale gdzie jest jej sprawiedliwość?

Chłopcy śpiewają:

Och, przybywajcie wszyscy
Siddhowie, święci i riszi
 Przybądźcie wszyscy…
Co napisaliście?
Mówicie, że Bóg wasz przybywa, śpiewajcie
A co z czystością jej?
Czy to jest darbar Sai Ramy?
Gdzie Jego Szakthi jest?

W Nadis wszyscy riszi i mędrcy nazywają Go ‘Mayava’. Jest to prawidłowe określenie Madhavy, który sprawia sztuczki Maya. Mędrzec narada oznajmia, że On poślubił ją w sprytny sposób i uciekł. Czy którykolwiek Bóg postąpiłby tak? Bóg przybywa, aby obudzić człowieka z Mayi, ale ten Bóg zrobił sztuczki Maya dla niej. Wszystkie dewy i riszi udali się do Niego i pytali: „Dlaczego to robisz?” Jednak nikt nie jest w stanie poznać przyczyn Jego sztuczek i gry. Ten największy sekret zatrzymuje On dla Siebie. Jest to data Jego powrotu. Święci, mędrcy, siddhowie, riszi – nikt nie wie, kiedy On powróci.

Kiedy to pisałam, znaleźliśmy list od kogoś, kogo nie znamy. Czy napisał go dewa, riszi albo siddha? Może jest on od Narady albo od Kaakabhujandara? Tylko oni wiedzą o Swamim i mnie i o Jego misji. Spójrzmy na ten list:

Era Amrity

Z ogromną trwogą czekamy
Na Ciebie, abyś wprowadził w tej pomyślnej erze
Dziś jest świt Amrit Yugi
W tym szczególnym roku Swami wezwie ciebie.
Tak więc święci mówią i mędrcy w odczytach Nadi
Że ten różany moment bardzo bliski jest.
Twe długie czekanie dobiegnie końca
Ponieważ Pan Sri Sathya Sai ponownie przybywa
Swami światu powie
Tyś Jagat Janani jest
Wszyscy twym lotosowym stopom kłaniają się
To zakończy Kali Yugę i przyniesie świt Sathya Yugi
Kosmos echem odbije ‘Zwycięstwo Vasanthy Sai.’
‘Zwycięstwo Vasanthy Sai.
                          - Wielbiciele Ammy w całym Uniwersum

4 styczeń 2016 r. Medytacja, godzina 16.00

Vasantha:  Swami, piszę o pieśni Lavy i Kushy. Czy jest to poprawne? Zdaje się, że szukam winy w Tobie.

Swami:  Nie martw się. Cokolwiek piszesz, jest poetyckie. Piszesz tylko o Mnie.

Vasantha:  Swami, boję się.

Swami:  To Ja dałem pierwszą linijkę tego wiersza. Dlaczego zatem boisz się? Poślemy Jnana Ramę i Jnana Ganesh, aby śpiewali pieśń.

Vasantha:  Dobrze, Swami, przybądź szybko. Chcę widzieć Ciebie. W przeciwnym razie moja pokuta będzie na marne.

Koniec medytacji

Powiedziałam Swamiemu, że się zdaje, iż szukam winy w Nim, ale On oznajmił: „Ja sam dałem ci pierwszą linijkę wiersza.” Następnie powiedział, abym kontynuowała pisanie. Swami powiedział, że ponieważ Jnana Rama i Jnana Hanesh są małymi dziećmi, będą śpiewać pieśń.

Któregoś dnia znaleziono list, jednak nie wiemy, kto go napisał. W liście mowa, że w tym szczególnym roku Swami wezwie mnie. Mowa jest, że wszyscy czekają i że Swami przybędzie i wezwie mnie. Kiedy Swami ujawni mnie światu, tylko wtedy zakończy się Kali Yuga i zaświta Sathya Yuga.

Dziś Nicola i ja szukałyśmy poczty. W pamiętniku z dnia 29 stycznia 2005 r. Nicola zobaczyła słowo w języku tamilskim: ‘ninda stuti.’*

5 styczeń 2016 r. Medytacja

Vasantha:  Swami, Swami proszę, wybacz mi. Napisałam wiersz, w którym mówię, że zboczyłeś z dharmy.

Swami: Dobrze jest. Wskutek cierpienia piszesz wszystko. To jest nasze zadanie. To, o czym powiedziałaś, jest ninda stuti.*

(* wiersz pochwalny, lecz z małym narzekaniem)

Koniec medytacji

Przyjrzyjmy się temu. Valmiki uczył Lavę i Kushę pieśni o Ramie. Chodzili oni ulicami Ayodhyi, śpiewając te pieśni. Gdy Rama usłyszał o tym, wezwał ich do pałacu. Wtenczas śpiewali oni pieśni w Jego obecności. Teraz w taki sam sposób nasz syn Jnana Rama i Jnana Ganesh będą chodzili wszędzie i śpiewali chwałę Sathya Sai Baby.





Film do obejrzenia. Lineczka od Ammy:

https://drive.google.com/file/d/0B8YCLLk8POAwM3BVcEE5UGNoMkU/view










UCZUCIA RAMY I SITY SĄ ODPOWIEDNIE DLA SATHYA YUGI

Gdy szukaliśmy w moich starych pamiętnikach, zobaczyliśmy wpis z 18. grudnia 2009 r., gdzie Swami napisał jedną stronę:

1.       Widząc uczucia Ramy i Sity, ludzie dziwili się. Związek ich uczuć Premy stał się formą Radhy. Premę, którą wyraża się i doświadcza się w bliskości, teraz ma Radha…jednak teraz ta Prema bardziej wypływa w życiu Radhy. Kanha zawsze jest blisko Radhy, jednak jest On owocem nieosiągalnym. Chociaż jest nieosiągalny i daleko, jest to owoc smaczny. Nie osiągając Go, jak można skosztować? Jest tak, ponieważ ‘związek uczuć’ nie dotyczy ciała. Nie jest on fizyczny; jest to związek Atmiczny, który odpycha wszelkie sprawy zewnętrzne. Jest to manolayam (połączenie umysłu).

Prema Radhy to matczyne uczucia Vasanthy. Inni widzą Premę i poczują zazdrość, jest tak ponieważ ich Premy nie potrafią zrozumieć. Widząc jednak uczucia matczyne, nikt nie może być zazdrosny. Bez żądzy Prema staje się uczuciami matczynymi. Jakże bardzo wylewa się ona! Jakże wiele poświęcenia!

2.      Vivekananda chciał dać Mukthi wszystkim. Powiedział, że jeśli nawet ma się narodzić tysiąc razy, musi odkupić ludzi. To jest jego pragnienie. Mukthi jest samolubne.

Teraz zobaczmy. Widząc uczucia Ramy i Sity, ludzie dziwili się. Pewnego dnia ulicami Mithili szedł Rama. Spojrzał w górę i zobaczył Matkę Sitę, stojącą na balkonie pałacu. Po czy nie mógł spać całą noc z powodu myśli o niej. Nie mógł przestać myśleć o niej i leżał, nie śpiąc całą noc. Ciągle myślał: „Kim jest ta pani?” Potem powiedział Sobie: „Umysł Mój nigdy nie myślałby o kobiecie, gdyby nie była ona Moja. Umysł Mój nigdy nie zboczyłby z dharmy. Być może jest ona Moja.”

W taki sam sposób myślała Matka Sita tamtej nocy o Ramie. „Kim jest mężczyzna, którego zobaczyłam? Dlaczego nie mogę przestać myśleć o Nim? Mój umysł nigdy nie odstąpi od dharmy. Być może będzie On mój?” Taka  była jej czystość. Tak oto umysł Ramy i Sity nigdy nie odstąpiłby od dharmy! Po czym zawarli oni związek małżeński. Kto potrafi mówić jak oni? Jest to dla świata niepojęte i nie do zrozumienia.

Związek Premy Ramy i Sity narodził się następnie jako forma Radhy. Ich uczucia krążyły w Przestrzeni. Widząc te uczucia, Sziwa i Parvathi wzięli je i zrobili z nich formę dziecka płci żeńskiej. Dzieckiem tym była Radha. Kiedy Radha się urodziła, nie otworzyła oczu, zanim nie ujrzała Kryszny. Cały świat wie o Premie Radha Kryszna. Ich uczucia Premy połączyły się. Mimo iż byli oni połączeni poprzez uczucia, jednak fizycznie byli rozdzieleni. Ich połączenie nie ma związku z ciałem. Ich Prema nie jest fizyczna. Nie chcą oni miłości świata. Ich połączenie jest związkiem Atmy i związkiem umysłu.

Prema Radhy jest we mnie. Mam jej uczucia, jednak moja Prema jest ponad tym. Jest ona całkowicie skupiona na Bhagawanie Sathya Sai. Od młodego wieku chciałam poślubić Krysznę. Po czym Kryszna powiedział mi: „Narodziłem się ponownie w Puttaparthi jako Sathya Sai. Przyjedź i zobacz Mnie.” Wtenczas zaczęłam skupiać całą swoją uwagę na Nim. Wylewałam Premę tylko na Niego. On również zaczął okazywać Swoją Premę mnie.

Jest to nasz Premalayam, związek naszych serc. Ten związek serc wyszedł na zewnątrz jako Vishwa Brahma Garbha Kottam. Widząc naszą Premę, ludzie stali się zazdrośni i powstrzymali mnie przed zobaczeniem Swamiego. Ale nie jest to Prema na poziomie ciała. Gdyby była ona na poziomie ciała, jeśli by mnie powstrzymali przed zobaczeniem Swamiego, moja Prema zatrzymałaby się. Jednak nasza Prema jest ponad ciałem, ponad fizycznym. Oni nie rozumieją naszej Premy. Gdy powstrzymali mnie przed zobaczeniem Swamiego, moja Prema wzrosła jeszcze bardziej, łamiąc wszelkie granice. Zmusiła mnie do podjęcia postanowienia: „Skoro nie mogę widzieć jednego Sathya Sai, wobec tego wszystkich mężczyzn zrobię jak Sathya Sai, a wszystkie kobiety jak Vasantha.”

A teraz jak możecie powstrzymać tę Premę? Och, człowiecze, staniesz się Sathya Sai. Teraz twoja żona stanie się Vasanthą. A teraz powstrzymają ciebie przed zobaczeniem twojej żony. Ona jest również Vasanthą. Jak możesz powstrzymać? Twoja żona staje się Vasanthą. Nie tylko twoja żona, ale również twoja siostra, twoja matka, twoja teściowa – wszystkie stają się Vasanthą. Wszyscy mężczyźni będą Sathya Sai, bracia, ojcowie itd.

Jak powiedziałam wcześniej, kiedy ludzie nie potrafią zrozumieć tej Premy, stają się zazdrośni. Pewien człowiek mówił do mnie lekceważąco: „Radha, Kryszna, kosmiczne łono…jak możesz tak pisać?”

Przybywa to z moich uczuć matczynych. Ta Prema, moja Prema, rozrasta się coraz bardziej i staje się uczuciami matczynymi. Chcę nieść w swoim łonie cały świat, całe Uniwersum. Wszyscy są moimi dziećmi. ‘Radha Kryszna Kosmiczne Łono’ przyjęło formę Vishwa Brahma Garbha Kottam w Mukthi Nilayam. Tak więc całe Stworzenie rodzi się ze Swamiego i ze mnie. To nie jest świadomość ciała. Nie ma żądzy. Przybywa ono poprzez matczyne uczucia Premy, całkowite uczucia poświęcenia. Poświęciłam wszystko dla Sathya Sai Baby.

Te matczyne uczucia przybyły tylko wskutek  mego poświęcenia. Dają one Sathya Yugę. Zmieniają one Kali Yugę na Sathya Yugę.

Vivekananda powiedział: „Gdybym nawet wziął tysiąc narodzin, muszę odkupić ludzi. To jest moim pragnieniem. Mukthi jest samolubne”. Chciał on odkupić wszystkich i oświadczył, że Mukthi jest samolubne. To, co powiedział Vivekananda, demonstruję w swoim życiu. Swami dał mi Mukthi w 1997 r., ale odmówiłam. Też nie chciałam Mukthi myśląc, że jest samolubne. Moją naturą jest dzielenie się. Stąd też odprawiałam surową pokutę, aby zabezpieczyć wyzwolenie świata. Chcę, aby wszyscy doświadczyli Mukthi. Po to Swami i ja poświęciliśmy całe nasze życie i również ciało. Po to wzięliśmy na nasze ciała całą karmę świata. Poświęciliśmy wszystko. Uczucia matczyne wyniosły naturę poświęcenia. Jedną z 19-tu Cech Radhy, które dał mi Swami, jest – ona z ‘Przelewającą się Premą i Poświęceniem konkurującym z tą Premą.’

Teraz spełniam pragnienie Vivekanandy, obdarzając wszystkich Mukthi. Vivekandanda powiedział, że weźmie tysiąc wcieleń, aby odkupić ludzkość. Ale ja w jednym wcieleniu biorę karmę 580 crore ludzi i obdarzam ich Mukthi na tysiąc lat. Swami i ja bierzemy tysiące karmy wszystkich ludzi z ich wielu wcieleń na tysiąc lat.

W moich Nadis (Liście Palmowe – tłum.) wielu riszich oraz mędrców oznajmia, że Swami ujawni mnie jako Matkę Sitę. Zobaczmy. W odczycie Mędrca Suki, dotyczącym Swamiego, wziętym w dniu 25-go maja 2011 r. , Suka Mahariszi oznajmia:

Począwszy od wieku 55-56 lat, zaakceptowałeś Matkę, jednak obowiązkowo trzymałeś ją z dala od Siebie. Matka ta jest Twoją małżonką. Gdy powrócisz, wszyscy dowiedzą się, że Baba jest Mayava Babą, Inkarnacją. Jednak nikt nie będzie wiedzieć, że Matka jest Awatarem Sitą. Zostanie to ujawnione dopiero w tamtym czasie. Następnie na koniec połączy się ona w klatce piersiowej swego ukochanego i oboje opuszczą Ziemię. Jej uczniowie pójdą za nimi kolejno, jeden za drugim.”

W odczycie moich Nadi, Raja Riszi Viswamitra mówi o Swamim i o mnie:

W obecnej Yudze przybyli oni ponownie. W poprzedniej Yudze byli oni Radha i Kryszna. Teraz oni są znowu tutaj jako Kryszna i Radha. W następnym wcieleniu będą oni jak Awatar Rama i Sita i będą mieli jedno dziecko.”

Zobaczmy, co powiedział Mędrzec Narada w swoim Nadi z 5. sierpnia 2011 r.:

Od urodzenia do chwili obecnej umysł jej jest tylko skupiony na Bogu, ale Pan uczynił wiele, wiele Mayi. Sprawił, że wątpiła w swe zaślubiny, ale Mayava wszystko wyjaśnił i wątpliwości zniknęły. Teraz jest ona w stanie boleściwym. Jak Sita, która chciała zobaczyć Ayodhyę, tak samo ona chce widzieć Pana w formie fizycznej. Swami oznajmi światu, że jest ona Awatarem Sitą. Dopiero wtedy ludzie uświadomią to sobie i zaakceptują to, kim ona jest.”

Tego samego dnia Ashta Bandana Siddha mówi:

„Swami ujawni, że Matka jest Sitą. Chociaż jest wielu, których mógł On wybrać, użyje On imienia Sity. Jak Sita została oddzielona od Ramy, tak samo Matka została oddzielona od swego Pana w obecnym wcieleniu. W obecnym wcieleniu istnieje związek ze Swamim w umyśle i sercu, ale nie fizycznie. Jest odseparowanie na Ziemi. W swoich ostatnich chwilach odejdzie ona sama z Awatarem. W owym czasie Pan odejdzie w wodzie razem ze Swymi uczniami.”

Na koniec Bigar Siddha mówi w swoich Nadi:

„Ofiaruję cześć Murudze i powiem wam o rzeczywistości Matki. Urodziła się ona jako Awatar Sita.”

Teraz zobaczmy. Wszyscy riszi i siddhowie powiedzieli że jestem Awatarem Matką Sitą. Uczucia Radhy i Kryszny nie zostały zaakceptowane przez ludzi świata. Jest to połączenie uczuć, a nie związek fizyczny. To połączenie naszych uczuć zmienia Erę Kali na Sathya Yugę. To te uczucia wchodzą w ludzi, zmieniając ich na Jeevan Muktha. Sita i Rama prowadzili życie rodzinne, a ich umysły nigdy nie zboczyły z dharmy. Żyłam w ten sposób i dowiodłam tego w całym swoim życiu, od samych narodzin. Nie chodzi tu tylko o mój umysł, lecz również o moje zmysły, intelekt, ego, świadomość; wszystko całkowicie połączyło się w Swamim. Cokolwiek widzę, jest to tylko Bhagawan Sathya Sai. Cokolwiek słyszę, jest to tylko Bóg. Zawsze i tylko mówię o Nim. Poprzez tę stałą zintegrowaną pokutę każda osoba i wszystko wszędzie budzi się w Świadomości Sai. Ponieważ rozprzestrzeniam się jako Uniwersum Vasanthamayam, wszyscy będą mieli taki sam umysł, zmysły oraz uczucia i staną się Jeevan Muktha. Każdy i wszystko jest tylko Bogiem. Jest to zadanie Swamiego. W obecnym wcieleniu jesteśmy odseparowani. W następnym wcieleniu będziemy żyli razem. W owym czasie nie będzie ludzi ignorantów.

Gdy pisaliśmy na komputerze niniejszy rozdział, ukazały się samoistnie następujące linijki. Zostawiliśmy je tak, jak się same ukazały:

Bransoletki ze szmaragdami dla rąk jak klejnoty
Girlanda z jaśminu dla figlarnego Pana!

16 styczeń 2016 r. Medytacja

Vasantha:  Swami, czym jest pieśń, którą napisałeś w dzisiejszym rozdziale?

Swami:  Ty ozdobiłaś Krysznę, gdy byłaś bardzo młoda, a ja napisałem to jako pieśń. W ten sposób napisałaś wiele pieśni. Tak więc linijki te z twojej pieśni bardzo pasują do niniejszego rozdziału.

   




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz